Selling Bricks and exposing architectural avant-garde

Títol: Selling Bricks & exposing architectural avant-garde.
Editorial: Bartlebooth
Autors: Antonio Giráldez López, Pablo Ibáñez Ferrera, HJ Darger.
Impressió: Digital a tot color.
Arxiu: Antonio Giráldez López i Pablo Ibáñez Ferrera.
Text: HJ Darger.
Dimensions: 148x105mm.
Pàgines: 200.
Paper: Igloo Offset 140gr i 350gr.
Tipografia: Momentum Extended, de Pangram Pangram Foundry.

15.00

Disponibilitat: En estoc

Tatuatges en la cara, culs movent-se, cadenes d’or, ampolles vessades, xandall, sabatilles d’esport, autotune, “hi-hats” constants i “perreo” són, avui, els vehicle de difusió i popularització més eficaç d’un patrimoni arquitectònic relegat, d’una altra manera, al tedi de l’Acadèmia o l’acostament oportunista de revistes especialitzades. Selling Bricks fa un recorregut a través de més de cent edificis localitzats en videoclips de música urbana espanyola.

Relacionados

Suscríbete al boletín ArtsLibris 

ArtsLibris in English
will be available shortly

Els continguts de ArtsLibris en català estaran disponibles en breu

Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso que haces de nuestro sitio web. Puedes autorizar el uso de todas las cookies pulsando el botón «Aceptar» o obtener más información sobre cómo configurarlas, o rechazar su uso.