Selling Bricks and exposing architectural avant-garde
Títol: Selling Bricks & exposing architectural avant-garde.
Editorial: Bartlebooth
Autors: Antonio Giráldez López, Pablo Ibáñez Ferrera, HJ Darger.
Impressió: Digital a tot color.
Arxiu: Antonio Giráldez López i Pablo Ibáñez Ferrera.
Text: HJ Darger.
Dimensions: 148x105mm.
Pàgines: 200.
Paper: Igloo Offset 140gr i 350gr.
Tipografia: Momentum Extended, de Pangram Pangram Foundry.
15.00€
Estamos trabajando en nuestra web, de momento no es posible comprar libros través de nuestra tienda online. Para cualquier consulta escríbenos a info@artslibris.cat
Disponibilitat: En estoc
Tatuatges en la cara, culs movent-se, cadenes d’or, ampolles vessades, xandall, sabatilles d’esport, autotune, “hi-hats” constants i “perreo” són, avui, els vehicle de difusió i popularització més eficaç d’un patrimoni arquitectònic relegat, d’una altra manera, al tedi de l’Acadèmia o l’acostament oportunista de revistes especialitzades. Selling Bricks fa un recorregut a través de més de cent edificis localitzats en videoclips de música urbana espanyola.