{"id":1178,"date":"2020-05-20T14:11:23","date_gmt":"2020-05-20T14:11:23","guid":{"rendered":"https:\/\/artslibris.cat\/artslibris-lisboa\/"},"modified":"2021-03-09T17:46:39","modified_gmt":"2021-03-09T17:46:39","slug":"artslibris-lisboa-2020","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/artslibris.cat\/ca\/artslibris-lisboa-2020\/","title":{"rendered":"ArtsLibris Lisboa 2020"},"content":{"rendered":"\t\t
ArtsLibris, Fira Internacional del Llibre d’Artista, participa per segon any consecutiu a\u00a0ARCOlisboa<\/a>\u00a02020\u00a0per a difondre projectes d’edici\u00f3 contempor\u00e0nia.<\/p> ArtsLibris\u00a0en XARXA\u00a0ARCOlisboa\u00a0se suma a la iniciativa online d’ARCOlisboa\u00a0i enviar\u00e0 una\u00a0newsletter\u00a0setmanal, presentant les novetats dels seus editors i v\u00eddeos amb reflexions entorn del llibre i les publicacions d’artista, tots els dimecres a partir d’avui 20 maig fins el 10 de juny.\u00a0<\/p> Agra\u00efm a Andrea Soto Calder\u00f3n, 42 L\u00ednies. Escola d’Art Oviedo i 55SP els v\u00eddeos que ens han enviat per a aquesta primera\u00a0newsletter.<\/p> El dia 11 de juny\u00a0ArtsLibris\u00a0en XARXA\u00a0ARCOlisboa\u00a0participar\u00e0 en el F\u00f2rum\u00a0Streaming\u00a0organitzat per\u00a0ARCOlisboa, amb una conversa en directe entre Susana\u00a0Louren\u00e7o\u00a0i\u00a0Jo\u00e3o\u00a0Figueira, coordinada per Andrea Soto Calder\u00f3n.<\/p> Benvinguts i benvingudes a la nostra segona edici\u00f3 virtual!<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t En aquest v\u00eddeo Moritz K\u00fcng reflexiona sobre el concepte de repetici\u00f3 en el llibre d’artista. Per a aix\u00f2, ha seleccionat 5 llibres de la seva biblioteca personal que treballen, cadascun de manera diferent, les nocions d’alternan\u00e7a, repetici\u00f3 i reproducci\u00f3. Els llibres d’aquest recorregut s\u00f3n: Circles<\/em>\u00a0de\u00a0Kristj\u00e1n\u00a0Gudmundsson;\u00a0Profilo\u00a0Continu<\/em> de Sophie Nys;\u00a0360\u00ba<\/em> de Mart\u00edn Vitaliti;Mart\u00edn Vitaliti; Is there something should know?<\/em> de Stefanie Leinhos i Raw Materials<\/em> de Bruce Nauman.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t En aquest v\u00eddeo Juan\u00a0Naranjo, col\u00b7leccionista i galerista de Juan\u00a0Naranjo\u00a0Galeria d’Art & Documentos ens fa un recorregut hist\u00f2ric sobre el mitj\u00e0 impr\u00e8s com a espai discursiu dels artistes. Amb exemples que formen part de la seva pr\u00f2pia col\u00b7lecci\u00f3 ens mostra un espectre de publicacions que van des del segle XIX fins als nostres dies, i que podem llegir com a veritables representacions\u00a0d’\u00e8poca\u00a0dels estils, est\u00e8tiques i valors de cada moment hist\u00f2ric.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t 13L<\/a><\/strong>\u00a0(Barcelona)<\/p> 42 LINEAS \/ ESCUELA DE ARTE DE OVIEDO<\/strong><\/a>\u00a0(Oviedo)<\/p> 55SP<\/a><\/strong>\u00a0(S\u00e3o Paulo)<\/p> Ad Hoc<\/a><\/strong>\u00a0(Bilbao)<\/p> Afrique in Visu<\/a><\/strong>\u00a0(Paris)<\/p> Alias Editorial<\/a>\u00a0<\/strong>(Ciutat de M\u00e8xic)<\/p> And the editions<\/a><\/strong>\u00a0(Viena)<\/p> ARTE ESTAMPA<\/a><\/strong>\u00a0(Madrid)<\/p> Artphilein Editions<\/a>\u00a0<\/strong>(Lugano)<\/p> Atelier Concorde<\/strong><\/a>\u00a0(Lisboa)<\/p> Bonito Editorial<\/a><\/strong>\u00a0(Bilbao)<\/p> Canadian Centre for Architecture<\/strong><\/a>\u00a0(Montreal)<\/p> Carmen Alonso Libros<\/a><\/strong>\u00a0(Santander)<\/p> Carmen Hurtado<\/a>\u00a0<\/strong>(Barcelona)<\/p> CENDEAC<\/a><\/strong>\u00a0(M\u00farcia)<\/p> Chucher\u00edas de Arte<\/strong><\/a>\u00a0(Madrid)<\/p> Coral Books<\/a>\u00a0<\/strong>(Matosinhos) \u00a0<\/p> Danilo Montanari<\/a>\u00a0<\/strong>(Ravena)<\/p> Editorial Gustavo Gili<\/a>\u00a0<\/strong>(Barcelona)<\/p> Editorial Vortex<\/a><\/strong>\u00a0(Vi\u00f1a del Mar)<\/p><\/div><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t Edizioni Corraini<\/a>\u00a0<\/strong>(Mantua)<\/p> ESAD\u2014idea Investiga\u00e7\u00e3o em Design e Arte<\/a><\/strong>\u00a0(Matosinhos)<\/p> Eul\u00e0lia Espasa<\/a><\/strong>\u00a0(Barcelona)\u00a0<\/p> Gabinete Editions<\/a><\/strong>\u00a0(Lisboa)<\/p> GHOST Editions<\/a><\/strong>\u00a0\u00a0(Lisboa)<\/p> Gli Ori srl<\/a>\u00a0<\/strong>(Pistoia)<\/p> Gravuras no Brasil<\/a>\u00a0<\/strong>(S\u00e3o Paulo)<\/p> Hangar Books<\/a>\u00a0<\/strong>(Lisboa)<\/p> Holobionte Ediciones<\/a><\/strong>\u00a0(Barcelona)<\/p> Imago\/Ymago<\/a><\/strong>\u00a0(Lisboa)<\/p> Instantes Gr\u00e1ficos<\/a><\/strong>\u00a0(Buenos Aires)<\/p> Juan Naranjo Galer\u00eda de Arte & Documentos<\/a><\/strong>\u00a0(Barcelona)<\/p> L\u2019Arengario Studio Bibliogr\u00e1fico<\/strong> <\/a>(Brescia)<\/p> Librer\u00eda El Astillero<\/a>\u00a0<\/strong>(Cantabria)<\/p> Loreley Books<\/a><\/strong>\u00a0(S\u00e3o Paulo)<\/p> Louise Charles Tiar<\/a><\/strong>\u00a0(Madrid)<\/p>PROGRAMACI\u00d3 2020<\/h2>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t
Foro Streaming ARCOlisboa Online Edition<\/h2>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
La repetici\u00f3 com a concepte de llibre<\/h2>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
El mitj\u00e0 impr\u00e8s com espai discursiu<\/h2>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
ListaT d'expositors d'Artslibris en XARXA arco lisboa 2020<\/h2>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t